Conferència internacional: Desenvolupament urbà per a ciutats més saludables. Un enfocament transversal per a la Governança local innovadora

dilluns, 13 juny, 2016 - 00:00 a dimarts, 14 juny, 2016 - 23:59
Geolocation

L'Institut Europeu d'Administració Pública (EIPA) i la Diputació de Barcelona, guardonada amb el premi EPSA 2015, organitzen aquesta conferència internacional, que té com a objectius presentar, compartir i intercanviar bones pràctiques locals en la incorporació de la salut en el disseny i la gestió d'entorns urbans i fomentar una perspectiva conjunta i interdisciplinària en la creació d'entorns urbans saludables. Tindrà lloc a Barcelona el 13 i 14 de juny de 2016.

PROGRAMA

INSCRIPCIONS


 

Municipis: 
Categories: 
Salut

Relacionats

Notícia

Dos estudis científics del Centre de Política del Sòl i Valoracions (CPSV) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) indiquen que la ciutat de Barcelona és un 'hotspot' (punt calent), amb un greu problema d'escalfament nocturn. Els investigadors adverteixen que els sistemes públics d'alerta per calor infravaloren el risc de la calor nocturna per a la salut. 

Notícia

La creació de cobertes blanques reflectants i de nous parcs urbans pot reduir significativament les temperatures a les ciutats i disminuir la vulnerabilitat de la població davant d’onades de calor, tot i que no són suficients per contrarestar l’augment de més de 6 °C projectat per a l’any 2100. Així ho demostra un estudi recent liderat per l’ICTA-UAB.

Notícia

Barcelona ha acollit una trobada del grup de lideratge climàtic conegut com el C40 per compartir estratègies d’adaptació a la calor extrema. Parlem amb representants de les tres ciutats per conèixer les seves.

Butlletí