Sostenible
Publicat a Sostenible (https://www.sostenible.cat)

Inici > L'exposició Reciclart a Sitges denuncia l'excés de residus

Font: XipTv [1]

16/06/2017 - 14:52

L'exposició Reciclart denuncia un excés de residus, sobretot al mar, amb la mostra de diverses creacions artístiques que fan servir materials de rebuig reciclats.

ReciclArt és un festival dedicat a la sensibilització mediambiental des de la perspectiva de l’art, que posa l’atenció en el problema dels residus d’una manera lúdica i festiva, i alhora promou els artistes locals i fomenta una economia creativa i sostenible. 

La programació del Festival [2] es basa en el reciclatge artístic i inclou exposicions, tallers, música, conferències, etc. Artistes i artesans que treballen a partir de materials de rebuig tornaran a exposar la seva obra al Sitges ReciclArt.

Tindran lloc en diferents espais de l'Edifici Miramar exceptuant l’Exposició “Art a les Hamaques” que es realitzarà a la Fundació Ave Maria (entrada lliure) i Festa de Cloenda a Casa Bacardí (amb invitació). 

Tots els tallers i activitats són gratuïts.


 

Municipis: 
Garraf [3]›Sitges [4]
Categories: 
Educació ambiental [5]
Reciclatge/Residus [6]

URL d'origen:https://www.sostenible.cat/noticia/lexposicio-reciclart-a-sitges-denuncia-lexces-de-residus

Enllaços
[1] http://mariceltv.xiptv.cat/cultura/capitol/l-exposicio-reciclart-denuncia-l-exces-de-residus [2] http://www.sitges.cat/content/AGE_Dades/10171/Programa-Sitges-ReciclArt-2017-cat.pdf [3] https://www.sostenible.cat/municipis/garraf [4] https://www.sostenible.cat/municipis/sitges [5] https://www.sostenible.cat/categories/educacio-ambiental [6] https://www.sostenible.cat/categories/reciclatgeresidus