Sostenible
Publicat a Sostenible (https://www.sostenible.cat)

Inici > Hicham Achebak: "Les onades de calor són el fenomen meteorològic extrem més mortífer a l’oest i el sud d’Europa"

Albert Punsola [1]
Periodista
Francesc Xavier Valentí [2]
Realitzador de càmera i editor
15/10/2018 - 12:50

Hicham Achebak és un jove investigador, a l'ISGlobal, i el Centre d'Estudis Demogràfics, que està investigant l'impacte de la calor en la salut humana. Parlem amb ell, dins el nostre especial sobre salut i canvi climàtic,  per esbrinar les conseqüències de l'escalfament global en la salut i sobretot com establir mecanismes d'adaptació davant l'augment de les onades de calor que ens portarà el canvi climàtic.


 

Categories: 
Canvi climàtic [3]
Salut [4]
Etiquetes: 
Salut [5]

URL d'origen:https://www.sostenible.cat/entrevista/hicham-achebak-les-onades-de-calor-son-el-fenomen-meteorologic-extrem-mes-mortifer-a

Enllaços
[1] https://www.sostenible.cat/autor/albert-punsola-44 [2] https://www.sostenible.cat/autor/francesc-xavier-valenti [3] https://www.sostenible.cat/categories/canvi-climatic [4] https://www.sostenible.cat/categories/salut [5] https://www.sostenible.cat/etiquetes/salut