Sostenible
Publicat a Sostenible (https://www.sostenible.cat)

Inici > Carolyn Daher : “Si planificas pensando en la salud y autonomía de un niño y un adulto mayor diseñas ciudades para todos"

Lídia Hervás [1]
Periodista
09/03/2020 - 13:10

Què passaria si planificàrem les nostres ciutats pensant en la salut, en la seguretat dels nens i ancians, en l’autonomia i el contacte amb la natura? És el que somia, i pel que treballa Carolyn Daher  Coordinadora de la Iniciativa de Planificació Urbana, Medi Ambient i Salut d’ISGlobal. Sostenible va parlar amb ella arrel del 1er Congrés de Qualitat de l’Aire celebrat a Sabadell.


 

Categories: 
Contaminació [2]
Mobilitat [3]
ODS [4]›11. Ciutats i comunitats sostenibles [5]
ODS [4]›3. Salut i benestar [6]
Salut [7]
Smart cities/Planificació urbana [8]

URL d'origen:https://www.sostenible.cat/entrevista/carolyn-daher-si-planificas-pensando-en-la-salud-y-autonomia-de-un-nino-y-un-adulto-mayor

Enllaços
[1] https://www.sostenible.cat/autor/lidia-hervas-14 [2] https://www.sostenible.cat/categories/contaminacio [3] https://www.sostenible.cat/categories/mobilitat [4] https://www.sostenible.cat/categories/ods [5] https://www.sostenible.cat/categories/11-ciutats-i-comunitats-sostenibles [6] https://www.sostenible.cat/categories/3-salut-i-benestar [7] https://www.sostenible.cat/categories/salut [8] https://www.sostenible.cat/categories/smart-citiesplanificacio-urbana