Sostenible
Publicat a Sostenible (https://www.sostenible.cat)

Inici > Impactes B+S: Aigua, gestió i ciutat, un repte capital

dijous, 20 març, 2025 - 12:00

Els Impactes B+S són un format d’activitat que combina la presentació d’experiències d’organitzacions de la Xarxa Barcelona + Sostenible i el networking. 

Aquesta sessió enllaça amb el repte Estalviem aigua i tractarà la temàtica de l’aigua: l’estalvi, el consum, la gestió, els recursos hídrics alternatius i l’impacte en el medi receptor. 

Comptarem amb tres experiències:

- El Grup de Treball de Recursos Hídrics Alternatius a l’Aigua Potable (explicarà la seva experiència i el dictamen que han redactat).

- Societat Orgànica (presentarà un pla pilot de Comunitats Hídriques a la ciutat).

- El Gremi d’hotels (comentarà les mesures concretes que s’estan portant a terme als hotels per estalviar aigua).

Seguidament, hi haurà un espai on us podreu enxarxar i crear sinergies per seguir sumant organitzacions, accions i projectes al repte d’estalvi d’aigua.

INSCRIPCIONS A LA FÀBRICA DEL SOL DE BARCELONA [1]

 


 

Organitzador: 
Ajuntament de Barcelona
Etiquetes: 
dia mundial de l'aigua [2]
Municipis: 
Barcelonès [3]›Barcelona [4]
Categories: 
Aigua
Educació ambiental

URL d'origen:https://www.sostenible.cat/acte/impactes-bs-aigua-gestio-i-ciutat-un-repte-capital

Enllaços
[1] https://inscripcions.barcelona.cat/bs_impactes-bs10924198/ [2] https://www.sostenible.cat/etiquetes/dia-mundial-de-laigua [3] https://www.sostenible.cat/municipis/barcelones [4] https://www.sostenible.cat/municipis/barcelona