Sensors per mesurar els nivells d’ozó al Figaró-Montmany

04/06/2026 - 08:54

L'Ajuntament del Figaró-Montmay ha instal·lat diversos sensors per detectar els nivells d’ozó presents a l’aire del municipi.

Els aparells s’han col·locat en fanals situats en tres espais diferenciats amb l’objectiu de conèixer com varia la qualitat de l’aire segons les característiques de cada zona. Aquesta actuació permetrà obtenir dades sobre els nivells de contaminació atmosfèrica i analitzar possibles diferències entre els diversos punts del municipi, contribuint així a un millor coneixement de l’estat ambiental de l’entorn.

Els sensors recolliran informació de manera continuada i facilitaran dades útils per fer seguiment de la qualitat de l’aire i estudiar futures actuacions relacionades amb la salut ambiental i la sostenibilitat.

 


 

Etiquetes: 

Relacionats

Notícia

Una anàlisi conjunta de contaminants destaca la necessitat d’alertes de qualitat de l’aire més específiques i adaptades a la població arreu d’Europa

Notícia

Es presenta l’informe sobre la qualitat de l’aire a l’entorn dels centres educatius de Caldes de Montbui

Notícia

El balanç presentat mostra els nivells més baixos de contaminació de l'aire dels darrers anys. La Diputació de Barcelona també ha presentat les noves unitats mòbils per mesurar la qualitat de l’aire.

Butlletí