La separació de residus mostra una tendència positiva a Ripollet

10/10/2022 - 09:06

Des de la posada en marxa del sistema "Ripollet Aporta", les fraccions d’envasos i orgànica han augmentat significativament i la resta ha disminuït, complint amb els objectius fixats.​

Les dades comparatives facilitades per l’AMB sobre la recollida de residus a Ripollet des de l’inici de la posada en marxa del sistema Ripollet Aporta fins a setembre de 2022, apunten un augment significatiu de la separació de residus. Es tracta de dades globals, tant de residus domiciliaris com comercials, a tot el municipi, tot i que hores d’ara el sistema només s’ha implantat a dues de les quatre zones i no al 100%. L’augment significatiu de l’orgànica i la disminució de la resta, indiquen que s’estan aconseguint els objectius fixats amb el nou sistema de recollida de residus al municipi.

Des del juliol fins ara, la fracció que més ha augmentat ha estat l’orgànica, en un 68%; seguida dels envasos lleugers, que ara es recullen un 58% més fa dos mesos; mentre que el vidre ha pujat un 28% i el paper i cartró un 10%. L’altra dada positiva és la recollida de la resta, que ha baixat en un 32% el nombre de tones recollides a tot el municipi. 
 

 

 

 

 




 

 

 


 

Categories: 

Relacionats

Notícia

L'Ajuntament de Ripollet inicia les audiències públiques per a decidir el nou model de recollida de residus

Notícia

Es tracta d'un sistema pioner de prevenció i detecció d'abocaments incontrolats, dissenyat amb recursos propis de l'Ajuntament que dona cobertura en totes les franges horàries els set dies de la setmana, a través de dues rutes circulars i estables per tota la ciutat.

Notícia

Més d’un miler de persones han pres part en el procés participatiu sobre el nou model de recollida de residus, amb una participació del 10,79% dels majors de 16 anys de Castellbisbal.

Butlletí