gestió del medi natural

Article

El Consell Comarcal del Berguedà ha presentat avui diverses actuacions orientades a millorar l’accés i la gestió del medi natural a la comarca, amb especial incidència als espais de la Riera de Merlès, Pedret, la Baells i Bagà.

En el marc d’una roda de premsa amb representants municipals, s’han donat a conèixer l’ampliació del servei de guarderia rural, les noves mesures de regulació de l’accés a Pedret – incloent la instal·lació d’una barrera automàtica- i la recuperació del servei de bus urbà entre Berga i Pedret.

Notícia

La Diputació de Tarragona ha atorgat 243.000 euros a 10 entitats de la demarcació que proporcionen feina a persones amb discapacitat a través de la conservació i millora d'espais naturals