Maria Campuzano: "Milers de famílies poden començar a patir talls de subministrament a Espanya"

Font: Betevé

05/10/2020 - 11:54

El Govern espanyol ha decidit no ampliar la moratòria dels talls de subministrament bàsics com la llum, l’aigua i el gas, més enllà d’aquest dijous, 1 d’octubre. La mesura es va posar en marxa el mes de març a causa de la pandèmia del coronavirus. La portaveu de l’Aliança contra la Pobresa Energètica, Maria Campuzano, ha valorat com pot afectar aquesta decisió del govern de Pedro Sánchez a les famílies més vulnerables.


 

Relacionats

Article

La iniciativa, que forma part del projecte europeu CROWN, pretén apoderar la ciutadania en matèria d’energia i fomentar la participació de les persones en el nou model energètic. 

Article

El projecte A-porta als barris de Sant Joan i el Molí de Vent de Vilanova i la Geltrú detecta casos de vulnerabilitat energètica i manca d'accessibilitat

Article

Ha nascut un nou mapa, mapadretenergia.com, una nova eina interactiva desenvolupada per Enginyeria Sense Fronteres amb la col·laboració de l’estudi gràfic Bildi.

Butlletí