“Les xarxes socials poden ser una eina de lluita contra el canvi climàtic”

Carlota Bruna, influenciadora
Periodista. Cap de redacció de continguts propis de Sostenible.cat
19/07/2023 - 08:00

Carlota Bruna és influenciadora de medi ambient a Catalunya i una de les figures mediàtiques del moment.


Carlota Bruna és una de les influenciadores més populars de Catalunya en l’àmbit del medi ambient. Es va donar a conèixer arran de les seves col·laboracions amb la revista National Geographic, i actualment recorre el món donant a conèixer projectes de sostenibilitat ambiental.


 

Categories: 
Etiquetes: 

Relacionats

Notícia

Les instal·lacions fotovoltaiques a la coberta de l'Institut Miquel Bosch i Jover subministraran energia també al CAP d'Artés.

Article

La plaça de la Llibertat ha acollit el dijous 22 d’octubre una nova edició de la Diada pel Clima, una jornada que ha reunit prop de 350 alumnes de nou centres educatius de la ciutat amb l’objectiu de reflexionar sobre el canvi climàtic i fer sentir la seva veu en defensa del medi ambient.

Article

Barcelona + Sostenible posa en marxa Mou fitxa!, una iniciativa que convida organitzacions, centres educatius i ciutadania a fer visibles les accions que impulsen per avançar cap a una ciutat més sostenible. La primera edició, dedicada a l'estalvi energètic, premiarà les experiències participants amb el sorteig d'una bicicleta plegable.

Butlletí