'Visca la diferència!', nova exposició al Cosmocaixa

24/01/2007 - 00:00
Què és la biodiversitat? Quines pràctiques la posen en perill? Per què és tan important preservar-la? Respondre a aquestes preguntes és l'objectiu principal de l'exposició 'Visca la diferència!', que es pot veure al Cosmocaixa tot aquest any. El Museu mostra unes col·leccions excepcionals d'animals, vegetals i objectes d'arreu del món. L'exposició pretén, a través de l'observació i l'experimentació, conscienciar i provocar un canvi d'actitud, per tal d'aconseguir un món més sostenible i amb espai per a tothom. La mostra planteja quatre principis fonamentals pels quals s'ha de preservar la biodiversitat: el principi ètic, l'estètic, l'econòmic i el científic.

Relacionats

Article


 

Davant de la calor, protegeix-te: aire, aigua i una casa fresca. 

Les onades de calor cada cop són més freqüents. Per això és important seguir alguns consells senzills per cuidar la salut durant els dies de més temperatura

Article

El Consorci del Bages impulsa una campanya per fomentar una millor separació de residus

Article

Del 9 a l'11 de juny està programada la Setmana Europea de l'Energia a Catalunya, coincidint amb la Setmana Europea de l’Energia Sostenible, una campanya de conscienciació que pretén conscienciar la societat de la necessitat d'implementar el nou model energètic basat en eficiència energètica, producció d'energia d'origen renovable i el paper clau de la ciutadania i les comunitats en aquest nou model.

Butlletí