Recrea't: un concurs de disseny 'sostenible' per a joves, a Sant Boi

22/10/2006 - 00:00
L'Ajuntament de Sant Boi i l'Associació Casal de Joves de Casablanca han convocat la tercera edició dels premis Recrea't. Aquests guardons promouen entre els joves (entre 16 i 35 anys) la creació de dissenys d'objectes quotidians mitjançant la reutilització de materials, amb l'objectiu de potenciar alhora la creativitat i l'experimentació i el bon ús dels residus municipals. La dotació econòmica global de Recrea't 2006 és de 2.500 euros (1.300, 800 i 400 per als tres primers classificats, respectivament). Tots els treballs concursants formaran part d'una exposició que es muntarà per a la Setmana Verda de Sant Boi 2006, que tindrà lloc aquest novembre. Posteriorment, les obres millor valorades pel jurat formaran part d'una exposició itinerant. Els treballs concursants s'han de presentar a l'Associació Casal de Joves de Casablanca (carrer Badajoz, 2) abans del 31 d'octubre. El veredicte del jurat es farà públic el 17 de novembre.

Relacionats

Article


 

Davant de la calor, protegeix-te: aire, aigua i una casa fresca. 

Les onades de calor cada cop són més freqüents. Per això és important seguir alguns consells senzills per cuidar la salut durant els dies de més temperatura

Article

El Consorci del Bages impulsa una campanya per fomentar una millor separació de residus

Article

Del 9 a l'11 de juny està programada la Setmana Europea de l'Energia a Catalunya, coincidint amb la Setmana Europea de l’Energia Sostenible, una campanya de conscienciació que pretén conscienciar la societat de la necessitat d'implementar el nou model energètic basat en eficiència energètica, producció d'energia d'origen renovable i el paper clau de la ciutadania i les comunitats en aquest nou model.

Butlletí