L'Ajuntament de Manlleu incorpora al web un accés directe a la instal.lació solar de Verdaguer

20/10/2005 - 00:00
En motiu de la Setmana de l'Energia l'Ajuntament de Manlleu ha emprès diverses actuacions per sensibilitzar de la importància d'estalviar energia i promoure l'ús de les energies renovables, entre elles una aplicació informàtica que permet la connexió instantània amb la instal·lació solar fotovoltàica de la deixalleria del Verdaguer. Des de la seva posada en funcionament, el mes de setembre de 2004, amb aquesta instal·lació ja s'han generat 6.544,6 kWh solars, equivalents a un estalvi de 5,2 tones de CO2.
Amb aquesta connexió (que després d'aquesta setmana passarà a ser un apartat permanent) qualsevol ciutadà pot connectar-se a la instal·lació i veure què s'està produint en cada moment, les gràfiques de temperatures, estalvi de CO2, etc. Aquesta monitorització té un doble objectiu: Ser una eina de sensibilització ambiental i millorar el control de la instal·lació per parts dels tècnics.

Relacionats

Article


 

Davant de la calor, protegeix-te: aire, aigua i una casa fresca. 

Les onades de calor cada cop són més freqüents. Per això és important seguir alguns consells senzills per cuidar la salut durant els dies de més temperatura

Article

El Consorci del Bages impulsa una campanya per fomentar una millor separació de residus

Article

Del 9 a l'11 de juny està programada la Setmana Europea de l'Energia a Catalunya, coincidint amb la Setmana Europea de l’Energia Sostenible, una campanya de conscienciació que pretén conscienciar la societat de la necessitat d'implementar el nou model energètic basat en eficiència energètica, producció d'energia d'origen renovable i el paper clau de la ciutadania i les comunitats en aquest nou model.

Butlletí