La Casa de l'Energia del Prat de Llobregat estrena seu

21/01/2022 - 11:50

Aquest cap de setmana oferirà portes obertes i visites guiades per conèixer la nova seu renovada i els serveis que s’hi ofereixen

Després d’uns mesos d’obres, la Casa de l’Energia ha tornat al carrer d’Ignasi Iglésias, 9. Aquest equipament és l’espai de referència a la ciutat pel que fa a la informació i assessorament sobre estalvi del consum d’electricitat, rehabilitació energètica i plaques fotovoltaiques.
 

Debat sobre municipalisme i transició energètica

El tret de sortida va sre un debat celebra ahir djous sobre municipalisme i transició energètica, en el qual es va parlar sobre sobre les possibilitats legals i tècniques que tenen els ajuntaments per fer realitat els reptes energètics i mediambientals del moment. Hi van participar representants dels ajuntaments del Prat, Rubí, Viladecans i Terrassa, així com la directora de l’Institut Català de l’Energia, Marta Morera.

 

Dissabte, xerrada amb el meteoròleg Francesc Mauri

El segon acte d’aquest cicle d’activitats de la Casa de l’Energia serà el que protagonitzi Francesc Mauri, meteoròleg de TV3, qui farà una xerrada anomenada “El temps canvia, el canvi climàtic ens afecta. Transició verda i energètica ara”, al Teatre L’Artesà.

 

Dissabte i diumenge, portes obertes

Tant dissabte 22 com diumenge 23 també es faran jornades de portes obertes a la Casa de l’Energia perquè la ciutadania pugui conèixer l’espai (dissabte de 12:30 a 14 h i diumenge de 10 a 13 h). Es faran visites guiades cada mitja hora, amb l’objectiu de donar a conèixer els serveis però també el showroom amb l’exposició didàctica sobre consum energètic que hi ha muntada a les instal·lacions.


 

Categories: 
Municipis: 
Baix LlobregatEl Prat de Llobregat

Relacionats

Article

L’Ajuntament de Castelldefels ha rebut el certificat que acredita que tota l’energia que consumeix prové de fonts d’energia renovable i verda (solar i fotovoltaica, principalment)

Article

Les cobertes de la nau de la Cavalcada i de la nau d’entitats subministraran electricitat a 150 famílies, entitats i comerços, en un projecte conjunt de l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts i de Bona Energia

Article


 

La 26a Assemblea General de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, celebrada el 12 de març del 2026 a El Prat de Llobregat, ha posat el focus en la transició energètica justa.

Butlletí