La caldera de biomassa d'Ullastrell permet rebaixar la factura elèctrica en 1.000 € en un mes

Font: Ajuntament d'Ullastrell
23/02/2016 - 09:23

Al municipi d'Ullastrell, la factura elèctrica de La Llar d'Infants El Cucut del passat mes de gener es va veure reduida en més de mil euros respecte el mateix període de l'any passat.

Dada, en gran part atribuible a la recent instal·lació d'una caldera de biomassa a la llar d'infants. En aquest sentit les xifres de la factura de llum són les següents:

Factura període 31/12/14 - 31/01/15, sense caldera Biomassa instal•lada 1.584,27€

Factura període 31/12/15 - 31/01/16, amb caldera Biomassa instal·lada       549,01€

A part de la notable reducció del consum elèctric, i del cost de la respectiva factura, amb la nova instal.lació de la caldera de biomassa també s'ha aconseguit:

  • Mantenir la temperatura de confort.
  • Utilitzar energies alternatives i optimitzar-ne la gestió.
  • Disposar dels serveis d'una empresa local, tant d'assessorament, com de la instal·lació de la caldera.
  • Si la reducció de consum dels propers mesos es manté en aquesta línia, l'instal·lació de la caldera podria veure's amortitzada aquest mateix any.
Categories: 
Municipis: 
Vallès Occidental›Ullastrell
Etiquetes: 

Relacionats

Notícia

La demanda d’aquesta font d’energia renovable autòctona va augmentar fins a les 652.500 tones. Entre el 2012 i el 2025 s’han posat en marxa 4.529 calderes de biomassa, que sumen una potència de 574 MW.

Notícia

Caldes projecta un complex fotovoltaic que doblarà l’actual producció d’energia solar en espais municipals

Notícia

En els pròxims dies se substituirà la caldera de biomassa de la Piscina Municipal per una de més moderna i amb millors prestacions tècniques. Mentre durin les obres, que suposen una inversió de 272.250 euros, la caldera secundària (renovada l’any passat) subministrarà aigua calenta i calefacció a les instal·lacions esportives.

Butlletí