Estalvi de més de 3.000 euros l’any amb enllumenat tipus led a Castellar del Vallès

10/10/2016 - 12:08

L’Ajuntament de Castellar del Vallès ha instal·lat 20 lluminàries tipus led a l’avinguda de Can Font, per substituir els anteriors punts de llum amb làmpades de Vapor de Mercuri (VM).

Aquesta inversió suposarà anualment per al consistori un estalvi econòmic d’uns 3.300 euros i de 18.900 kwh en el consum elèctric.

Les noves làmpades, marca Salvi model Status de 75 w, tenen una durada calculada de prop de 12 anys i funcionaran 4.200 hores anualment. El seu cost ha estat de 10.360 euros, que l’Ajuntament amortitzarà en tres anys i mig amb l’estalvi de la factura elèctrica.

A més de l’estalvi econòmic i energètic, el nou enllumenat comportarà un estalvi de 8.578 kg de CO2 l’any.

La Regidoria de Manteniment té previst finalitzar en els propers mesos la substitució total de làmpades de vapor de mercuri. En total en són 107 de les 5.353 làmpades totals existents a l’enllumenat públic del municipi.


 

Categories: 
Municipis: 
Vallès Occidental›Castellar del Vallès
Etiquetes: 

Relacionats

Notícia

L'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès està en procés de substituir 1.416 punts de llum que permetrà estalviar uns 63.000 euros anuals i reduir 97 tones de CO₂

Notícia

Caldes projecta un complex fotovoltaic que doblarà l’actual producció d’energia solar en espais municipals

Butlletí