En marxa un procés participatiu per crear camins escolars al Prat

Font: El Prat TV

19/12/2018 - 08:27

 

L'Ajuntament ha posat en marxa un procés participatiu per crear camins escolars al Prat. Es tracta de la segona proposta més votada als Pressupostos Participatius de l'any passat, amb 346 vots. 

L'objectiu d'aquesta iniciativa és crear camins segurs per a l'alumnat de primària i secundària al voltant dels centres educatius per afavorir l'autonomia d'infants i joves per fer aquests trajectes.


 

Municipis: 
Baix LlobregatEl Prat de Llobregat
Etiquetes: 

Relacionats

Article

El projecte “Residus: missió impossible” de l’escola Bernat Metge guanya el premi de Primària dels mSchools Awards 2025.

Article

Els dies 12 i 13 de març va tenir lloc el projecte de ciència CO-Carbon Trees Measurement impulsat pel Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i l’Ajuntament de Viladecans. 

Article

El Ple aprova el Pla d’educació ambiental de Sant Vicenç dels Horts amb una àmplia majoria 

Butlletí