El programa 'Vive la Via' de TVE està dedicat aquest diumenge a les vies verdes de Girona

10/08/2005 - 00:00
Aquest diumenge 9 d'octubre, al recent estrenat programa de televisió: 'Vive la Via' dedicat a la xarxa de Vies Verdes que discorre pels antics traçats de ferrocarril, podreu descobrir les vies verdes de les comarques de Girona.
Aquest segon episodi de la sèrie estarà dedicat a tres itineraris que ens guiaran des dels Pirineus fins la mar, en plena Costa Brava, seguint les petjades de tres línies de ferrocarril abandonades per a aquest ús però reconvertides en traçat per anar a peu o en bicicleta. Així doncs el recorregut anirà de la Via Verda del Camí de Ferro, on es pot també gaudir de l'arquitectura romànica, la Via Verda del Carrilet, a l'ombra dels Volcans de la Garrotxa fins la capital de Girona i la Via Verda de Girona-Costa Brava, que ens condueix fins la mar. En total més de 100 km per conèixer el territori, sempre en bicicleta o caminant.

Relacionats

Article


 

Davant de la calor, protegeix-te: aire, aigua i una casa fresca. 

Les onades de calor cada cop són més freqüents. Per això és important seguir alguns consells senzills per cuidar la salut durant els dies de més temperatura

Article

El Consorci del Bages impulsa una campanya per fomentar una millor separació de residus

Article

Del 9 a l'11 de juny està programada la Setmana Europea de l'Energia a Catalunya, coincidint amb la Setmana Europea de l’Energia Sostenible, una campanya de conscienciació que pretén conscienciar la societat de la necessitat d'implementar el nou model energètic basat en eficiència energètica, producció d'energia d'origen renovable i el paper clau de la ciutadania i les comunitats en aquest nou model.

Butlletí