El Museu de Mataró dedica un cicle a parlar sobre el canvi climàtic

05/03/2006 - 00:00
La Secció de Ciències Naturals del Museu de Mataró, amb l'objectiu de difondre la recerca dels científics entre la societat i aconseguir un debat que porti a la reflexió ciutadana, organitza any rera any un cicle de conferències per tractar temes ambientals. Aquest any, les vuit conferències tractaran el canvi climàtic des de diverses àrees del coneixement com són la física, la geografia, la biologia, l'economia... Dimarts, 2 de maig > El temps és boig? a càrrec de Josep Enric Llebot Rabagliati Àrea de Física de la Matèria Condensada, Universitat Autònoma de Barcelona Dijous, 4 de maig > Efectes biològics del Canvi Climàtic a càrrec de Josep Peñuelas Reixach Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals (CREAF) Dimarts, 9 de maig > Evidències d'un canvi climàtic a càrrec de Fco. Javier Martin Vide Departament de Geografia Física i Anàlisi Geogràfica Regional, Universitat de Barcelona Dijous, 11 de maig > Podem predir els efectes del Canvi Climàtic? a càrrec de Xavier Rodó López Laboratori de Recerca del Clima, Parc Científic de Barcelona Dimarts, 16 de maig > Kioto, un repte amb barreres i oportunitats per l'economia catalana a càrrec de Marta Roca i Lamolla Comissió d'Economia i Sostenibilitat del Col·legi d'Economistes de Catalunya Dimarts, 23 de maig > El model energètic i el Protocol de Kioto a càrrec de Mariano Marzo Carpio Departament d'Estratigrafia, Paleontologia i Geociències Marines, Universitat de Barcelona Dijous, 25 de maig > Senyals de canvi climàtic i respostes als oceans a càrrec de Rafel Simó Martorell Institut de Ciències del Mar, CSIC Dimarts, 30 de maig > El Canvi Climàtic: un repte per als boscos mediterranis a càrrec de Carles Gracia Alonso Departament d'Ecologia, Universitat de Barcelona

Relacionats

Article


 

Davant de la calor, protegeix-te: aire, aigua i una casa fresca. 

Les onades de calor cada cop són més freqüents. Per això és important seguir alguns consells senzills per cuidar la salut durant els dies de més temperatura

Article

El Consorci del Bages impulsa una campanya per fomentar una millor separació de residus

Article

Del 9 a l'11 de juny està programada la Setmana Europea de l'Energia a Catalunya, coincidint amb la Setmana Europea de l’Energia Sostenible, una campanya de conscienciació que pretén conscienciar la societat de la necessitat d'implementar el nou model energètic basat en eficiència energètica, producció d'energia d'origen renovable i el paper clau de la ciutadania i les comunitats en aquest nou model.

Butlletí