Setmana de la Pedra Seca

dilluns, 23 novembre, 2020 - 00:00 a diumenge, 29 novembre, 2020 - 23:59

Del 23 al 29 de novembre, tots els racons dels Països Catalans reivindicaran el patrimoni de la pedra seca i la seva tècnica constructiva organitzant activitats a l’entorn de la pedra seca per posar-la en valor.

Apropa’t al territori per conèixer aquesta joia de l’arquitectura rural i participa de la seva recuperació i divulgació!

Més informació


 

Categories: 
Món rural
Parcs naturals/Paisatge

Relacionats

Notícia

En el ple extraordinari d'aquest dimecres, s'han aprovat les al·legacions que es presentaran al Pla territorial sectorial per a la implantació d’energies renovables de Catalunya, amb l'objectiu de minimitzar-ne l'impacte i preservar el territori.

Notícia

Amb aquesta iniciativa, prop de 300 oliveres de titularitat municipal, que fins ara només havien tingut un ús ornamental, passaran a convertir-se en un recurs agroecològic i pedagògic per al municipi. La prova pilot servirà per a generar un projecte a mitjà termini per a consolidar la recuperació del patrimoni agroecològic d’Esparreguera.

Notícia

El projecte Life eCOadapt50 posa en marxa el curs en línia “Adaptació local per al canvi climàtic”, una nova iniciativa formativa que vol enfortir les capacitats de les persones, organitzacions i territoris per adaptar-se als impactes del canvi climàtic. 

Butlletí