Exposició: L'or blau. Els reptes de l'aigua

dilluns, 18 gener, 2021 - 00:00 a diumenge, 18 abril, 2021 - 23:59
Palau Robert. Barcelona

El Palau Robert acull l’exposició “L’or blau. Els reptes de l’aigua”.

L'exposició serveix per conèixer i repensar la nostra relació amb l’aigua, comprendre la seva realitat invisible i aprendre com podem fer front a l’emergència climàtica, un dels reptes més essencials per al futur del nostre territori i de tota la humanitat.

L’exposició, que es pot visitar fins al 18 d’abril de 2021 a la Sala 3, l’organitzen el Departament de la Vicepresidència i d’Economia i Hisenda i el Departament de Territori i Sostenibilitat, sota el comissariat conjunt de l’Agència Catalana de l’Aigua i Domestic data Streamers.

“L’or blau” busca posar en valor la tasca pionera desenvolupada per l’Agència Catalana de l’Aigua, amb una narrativa accessible i una posada en escena interactiva, coincidint amb el 20è aniversari d’aquesta empresa pública encarregada de la planificació i la gestió de l’aigua a Catalunya. La mostra convida tots els públics a descobrir l’enginyeria necessària per assegurar l’abastiment d’aigua a les ciutats del territori català i obrir un diàleg amb la ciutadania respecte als futurs reptes en relació amb l’aigua i el territori.


 

Categories: 
Aigua

Relacionats

Notícia

L’Ajuntament de Mollet del Vallès ha encarregat la realització d’un estudi per analitzar la viabilitat d’una futura gestió pública i directa del servei municipal d’abastament d’aigua potable. Aquest encàrrec inclou la part jurídica, administrativa i econòmica d'aquest futur model, així com les passes necessàries per fer-la possible.

Notícia

L’Ajuntament de Tremp destina 336.380 € a una nova fase de renovació de la xarxa d’aigua

Notícia

Les mesures inclouen protocols d’actuació immediata en situacions d'escassetat i objectius a llarg termini per reduir el consum d’aigua.

Butlletí