Exposició Adéu Soroll a Esplugues

dilluns, 6 juny, 2016 - 09:30 a dilluns, 4 juliol, 2016 - 20:30
Geolocation

L'exposició Adéu Soroll de la Diputació de Barcelona té com a objectiu fonamental la conscienciació ciutadana sobre el fet de la contaminació acústica, com afecta la qualitat de vida de les persones i la forma de combatre-la.

No us perdeu la Guia didàctica de l'exposició per saber-ne més sobre soroll.


 

Organitzador: 
Diputació de Barcelona
Etiquetes: 
Categories: 
Educació ambiental

Relacionats

Notícia

L'equipament acollirà activitats educatives adreçades a famílies, escoles i públic interessat en la natura urbana.

Article

Quasi cinc anys després de l’arribada del compostatge comunitari a Viladecans, l’Ajuntament busca captar nous usuaris. L’objectiu és ampliar la participació comunitària als compostadors que ja estan instal·lats als barris del Mas Ratés i de Sant JordiGabrielistes. És per això que la campanya de captació se centra en aquests dos espais de la ciutat.

Article

Onze centres educatius de Sant Feliu (7 escoles de primària i 4 escoles bressol) disposaran de refugis bioclimàtics a les seves instal·lacions.

Butlletí