Emergència climàtica i alimentació

dimarts, 9 novembre, 2021 - 00:00 a dimarts, 30 novembre, 2021 - 23:59
Sant Cugat del Vallès

 

L’Ajuntament de Sant Cugat organitza un cicle de documentals i debats sobre emergència climàtica i alimentació. L’objectiu és  donar a conèixer les seves causes i conseqüències i donar eines per lluitar-hi. Aquesta iniciativa és fruit dels Pressupostos participatius 2020-21

Les activitats tindran lloc els dimarts 9, 23 i 30 de novembre a partir de les 19 h a la Casa de Cultura.

Podeu consultar la informació sobre cada una d’elles al programa que hi trobareu relacionat a continuació.

 

  •  

 

Organitzador: 
Ajuntament de Sant Cugat del Vallès
Categories: 
Agricultura

Relacionats

Notícia

L'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès està en procés de substituir 1.416 punts de llum que permetrà estalviar uns 63.000 euros anuals i reduir 97 tones de CO₂

Notícia

“Espais més naturals, Sant Cugat saludable” és la campanya que explica el model de gestió sostenible de parcs i jardins municipals a Sant Cugat del Vallès.

Notícia

La iniciativa neix de la petició ciutadana a través dels Pressupostos Participatius 2025.

Butlletí