EcoFira de Calaf

diumenge, 13 maig, 2018 - 00:00 a 23:59
Geolocation

La Fira Ecològica de l’Alta Segarra i de l’Anoia és un aparador i punt de trobada de persones i professionals que, des d’àmbits diversos, treballen per a la sostenibilitat ambiental, social i econòmica del país.

L’ECO-FIRA CALAF, amb l’objectiu de fomentar els productes ecològics. va més enllà de ser una fira comercial. Estan previstes un seguit de ponències i tallers per formar-se i conversar al voltant de la sostenibilitat, l’ecologia i el medi ambient.

El dia 13 de maig de 2018 els productes i les pràctiques ecològiques seran els protagonistes a Calaf, en una fira que ja és referent a les terres de l’Alta Segarra i de l’Anoia i per extensió a la Catalunya Central.

La proposta està organitzada per l'Ajuntament de Calaf i compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona.

Més informació


 

Municipis: 
Categories: 
Agricultura

Relacionats

Notícia

Aquesta actuació es durà a terme de manera esglaonada i per zones i comportarà talls puntuals del subministrament d'aproximadament una hora. Des del Servei d’Aigües de Calaf s’anirà informant puntualment els veïns i veïnes afectats

Notícia

L’Ajuntament de Sant Martí Sesgueioles continua avançant en el seu compromís amb la sostenibilitat i la lluita contra el canvi climàtic amb la posada en funcionament d’una nova instal·lació solar fotovoltaica al Centre Polivalent Josep Maria Torras Cao “La Fàbrica”.

Butlletí