DIA INTERNACIONAL DE L'OS POLAR

divendres, 27 febrer, 2026 - 00:00 a 23:59

L’os polar és probablement el símbol més emblemàtic d’un dels efectes del canvi climàtic: l’extinció d’espècies. El dia d’avui ens convida a reflexionar sobre la cada cop més crítica situació de l'Àrtic, que es va fonent any rere any com a conseqüència del canvi climàtic d'origen antròpic, i de les espècies vinculades a aquest hàbitat. De tots depèn contribuir, o no, a la seva desaparició. Estalviant energia, reduint el consum, reciclant... els ajudarem a viure!

Més informació

 


Categories: 
Biodiversitat

Relacionats

Article
Esplugues i Sant Joan Despí també opten a Fulla Verda 2026

Un nou grup de ciutats competeix pels prestigiosos premis Capital Verda Europea i Fulla Verda 2028, que marquen la 16a edició d'aquesta iniciativa. Les ciutats sol·licitants es dediquen a convertir-se en centres urbans més verds, nets i sostenibles. 

Acte
14/05/2026 - 00:00
Espai Mercè Sala, vestíbul l’estació de metro Diagonal de Barcelona
Notícia

Montcada i Reixac ha impulsat una actuació de renaturalització a la llera del riu Ripoll, al polígon de Can Tapioles, que ha permès recuperar prop de 6.800 m² d’espai natural que fins ara estava ocupat de manera irregular.

Butlletí