22a Fira del Dia de la Terra - Mercat de la Terra

dissabte, 29 abril, 2017 - 00:00 a diumenge, 30 abril, 2017 - 23:59
Geolocation

La Fira per el Dia de la Terra - Mercat de la Terra és una activitat organitzada a la ciutat de Barcelona per l'Associació Dia de la Terra - Catalunya.

La Fira per el Dia de la Terra - Mercat de la Terra ni és una fira qualsevol ni és un mercat qualsevol, ni vol fer la competència a cap fira concreta, ni a cap mercat concret. La Fira per el Dia de la Terra - Mercat de la Terra és una trobada d'entitats de tota mena per cridar l'atenció de les agressions que la societat moderna fa als sistemes naturals i socials i per proposar formes de comportament respectuosos, cooperatius i solidaris. 

La Fira per el Dia de la Terra - Mercat de la Terra potencia la producció local de bens i serveis realitzats amb respecte a les persones i als sistemes naturals, que són la base perquè els humans puguin disposar d'una vida digna.


 

Municipis: 
Categories: 
Terra

Relacionats

Notícia

Les obres realitzades, amb una inversió total de prop de 23 milions d’euros, en el marc del Pla Endreça, permeten ampliar un 20% la disponibilitat d’aigua freàtica destinada a usos municipals, com ara el reg dels espais verds, la neteja de carrers i clavegueram o les fonts ornamentals. L’ampliació de la xarxa dona resposta a un dels objectius del Pla Clima, el de fer la ciutat més sostenible i resilient davant el canvi climàtic i els episodis de sequera.

Acte
17/09/2026 - 09:30
Sala Gran de l’Espai Francesca Bonnemaison Carrer de Sant Pere Més Baix, 7. Barcelona
Article

S'ha presentat el número 32 de la revista "Barcelona Societat" centrat en els efectes del canvi climàtic i la seva relació amb les persones més vulnerables, així com les respostes col·lectives que estan sorgint per fer-hi front.

Butlletí