Sostenible
Publicat a Sostenible (https://www.sostenible.cat)

Inici > Begues canvia més de 300 punts de llum de la via pública

01/08/2017 - 16:26

L'Ajuntament de Begues continua la seva aposta de promoure l'ús de la tecnologia LED a l'enllumenat públic.

En total s'ha actuat sobre 307 punts de llum, cosa que suposarà al consistori un estalvi anual de 82.878 kW/h equivalent a 17.238 euros.

Al llarg dels darrers mesos s'ha procedit a la implantació de noves llumeneres a l'avinguda de la Costeta i al seu entorn, a Cal Vidu, al carrer Pinyons i adjacents, al carrer València i al seu entorn, un tram de Mas Pasqual i en un tram del carrer Camp dels Prats.

La tecnologia LED presenta nombrosos avantatges respecte a les fonts de llum incandescents com els fanals tradicionals, com ara tenir un consum d'energia menor, durar més, no emetre tanta calor o estar exemptes de components nocius per al medi ambient com el mercuri, entre altres.


 

Municipis: 
Baix Llobregat [1]›Begues [2]
Etiquetes: 
LED [3]
enllumenat públic [4]
Categories: 
Energia [5]

URL d'origen:https://www.sostenible.cat/noticia/begues-canvia-mes-de-300-punts-de-llum-de-la-via-publica

Enllaços
[1] https://www.sostenible.cat/municipis/baix-llobregat [2] https://www.sostenible.cat/municipis/begues [3] https://www.sostenible.cat/etiquetes/led [4] https://www.sostenible.cat/etiquetes/enllumenat-public [5] https://www.sostenible.cat/categories/energia