Sostenible
Publicat a Sostenible (https://www.sostenible.cat)

Inici > Activitat Agafem el cabàs!

diumenge, 15 març, 2020 - 12:00 a 13:30
Parc de les Aigües
Geolocation [1]

 

L'activitat a l'aula Agafem el cabàs pretén donar a conèixer la gestió dels residus i el consum responsable mitjançant el joc. L'activitat utilitza la mecànica i l'estructura del tradicional joc de l'oca per introduir els continguts i fer reflexionar als nens i nenes sobre els recursos, els residus i el consum.

S'inicia l'activitat amb la introducció de l'AMB i de la mecànica del joc. El grup es dividirà en quatre subgrups, cadascun representat per una fitxa de color, es procedeix al joc responent preguntes que permeten fer avançar la fitxa i al arribar al centre, s'acaba el joc. Al finalitzar, l'educador/a repassa el que s'ha anat parlant durant l'activitat i es conclou tot reflexionant sobre com aplicar les bones pràctiques en el dia a dia.

Organitzador: 
Àrea Metropolitana de Barcelona
Destinatari: 
Famílies i Ciutadania
Contacte: 

671332312 o assessoria.compartim@amb.cat [2]

Etiquetes: 
Consum responsable [3]
Categories: 
Compra verda/Consum

URL d'origen:https://www.sostenible.cat/acte/activitat-agafem-el-cabas-0

Enllaços
[1] http://maps.google.com/maps?q=41.4804634%2C2.1899462 [2] mailto:assessoria.compartim@amb.cat [3] https://www.sostenible.cat/etiquetes/consum-responsable