El Girona Cycle Sexy rep el premi bronze de la Setmana Espanyola de la Mobilitat Sostenible 2014

Font: Associació de Naturalistes de Girona
22/09/2014
Amb aquest premi, el Ministeri d'Agricultura Alimentació i Medi Ambient fa un reconeixement a la campanya per promocionar la bicicleta promoguda per l'Associació de Naturalistes de Girona (ANG), Mou-te en bici i l'Oficina Verda de la Universitat de Girona. La campanya Girona Cycle Sexy ja havia estat premiada per la Comissió Europea com a una de les 18 millors propostes europees de promoció de la mobilitat urbana sostenible

Aquest 22 de setembre, membres de l'Associació de Naturalistes de Girona s'han desplaçat a Madrid, per rebre el premi bronze dels premis Setmana Espanyola de la Mobilitat Sostenible en la categoria d'Organitzacions, institucions i empreses per bones pràctiques, lliurat pel Ministeri d'Agricultura, Alimentació i Medi Ambient. El premi ha estat lliurat pel Director general de Transporte Terrestre, Joaquín del Moral Salcedo, a en Lluís Ball-llosera, president de l'ANG. Aquest premi reconeix el valor de la campanya Girona Cycle Sexy, i permet fer servir el segell del premi de mobilitat sostenible, ens els materials que l'entitat ecologista editi en l'àmbit de la promoció de la mobilitat sostenible.

Aquest ja és el segon premi que aconsegueix la campanya Girona Cycle Sexy, doncs ja havia estat guardonada per la Comissió Europea, com una de les 18 millors propostes europees de promoció de la mobilitat urbana sostenible. 

Fer de la bicicleta un element quotidià, atractiu i sostenible era l'objectiu de la campanya Girona Cycle Sexy, i volia promoure l'ús de la bicicleta com a mitjà de transport a la ciutat de Girona. L'objectiu final de la campanya és incrementar el nombre d'habitants que usen la bicicleta com a mitjà de transport, que actualment representa un 2,3% dels desplaçaments totals de la ciutat.

Per aconseguir-ho, s'ha volgut convertir-la en un element de moda i estil i demostrar que es pot anar amb bicicleta amb qualsevol tipus de roba, fins i tot amb les peces més "fashions" i atrevides. En definitiva, la campanya ha permès visualitzar la bicicleta com un mitjà de transport divertit i atractiu, fixant-se en la realitat d'altres ciutats europees com Copenhaguen o Amsterdam.

Cal destacar que l'ANG esta treballant per fer una segona edició d'aquesta campanya i continuar fomentant l'ús de la bicicleta d'una forma divertida i atractiva.

 

Notícies relacionades:
Una desfilada tanca la campanya Girona Cycle Sexy

Etiquetes: 

Relacionats

Butlletí