Bons resultats en el primer any de recollida selectiva de residus Porta a Porta a Barberà del Vallès

17/02/2022 - 13:02

Els barris de Can Gorgs, Can Gorgs II i Estació-Ca n’Estaper van començar, fa un any, amb la recollida selectiva de residus Porta a Porta. En aquest temps s'ha assolit un percentatge del 93 % de recollida selectiva en els barris del Porta a Porta, aconseguint reduir en 1.900 tones, les tones de residus mal separats en només un any.

Els barris de Can Gorgs, Can Gorgs II i Estació-Ca n’Estaper van començar, fa un any, amb la recollida selectiva de residus Porta a Porta.

En aquest primer aniversari de la posada en marxa d'aquest sistema, l'Ajuntament vol agrair al veïnat dels tres barris la seva imprescindible col·laboració en l'èxit d’aquest pla, amb uns magnífics resultats que demostren un cop més el compromís per avançar cap a un model de gestió de residus respectuós amb el Medi Ambient, que impulsa l'economia circular i la lluita contra el canvi climàtic i en conseqüència, amb el benestar de tothom.

Entre les dades més destacades, cal subratllar que s'ha assolit un percentatge del 93 % de recollida selectiva en els barris del Porta a Porta, aconseguint reduir en 1.900 tones, les tones de residus mal separats en només un any.

Des de la implantació del servei de recollida selectiva de residus Porta a Porta, Barberà del Vallès ha incrementat el percentatge de recollida selectiva a nivell de ciutat en un 17 %, arribant al 48 % de recollida selectiva de residus.

El veïnat dels tres barris ja ha rebut a casa la carta explicativa del balanç d'aquest primer any del servei, a més del calendari de recollida selectiva Porta a Porta per al 2022 i una invitació a recollir un petit obsequi per la seva col·laboració i que servirà per contribuirà a reduir el consum de bosses de plàstic a l’hora de fer la compra.


 

Relacionats

Notícia

Amb l'objectiu d'incrementar la recollida selectiva de roba usada i calçat, l'empresa Formació i Treball, Empresa d'Inserció SL, està instal·lant 25 nous contenidors taronges a diferents barris de la ciutat, que se sumen al 95 que hi havia fins ara. 

Article

Aquest nou sistema ha permès reduir dràsticament els residus de la fracció resta.

Article

Des del consistori es fa una crida al civisme per tal que s’evitin conductes que embrutin la via pública i per a què, entre tots i totes, es contribueixi a mantenir neta la ciutat.

Butlletí