Alumnes vilanovins participen aquesta setmana a la conferència estatal juvenil sobre medi ambient

Font: Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
24/01/2012 - 00:00

Dos alumnes de l'escola El Cim i de l'Institut Lluch i Rafecas de Vilanova i la Geltrú han estat seleccionats per participar a la trobada nacional de la CONFINT (Conferència Internacional de Joves sobre el Medi Ambient) que se celebra a Vitòria els dies 26 i 27 de gener.

Els joves han resultat escollits en el decurs de la Conferència Catalana, celebrada el novembre a Barcelona, durant la qual van compartir les accions que realitzen des de cada centre, relacionats amb la Carta Internacional, amb l'objectiu de crear espais de debat i intercanvi d'experiències, a través del treball territorial.

La trobada d'aquesta setmana a Vitòria servirà per escollir els delegats que han de participar a la conferència europea, que se celebrarà a Brusel·les el mes de maig. Aquesta trobada servirà per consensuar quina serà la aportació comuna que presentaran a la Cimera de la Terra de Rio de Janeiro, que ha de celebrar-se al juny. 

 

AdjuntMida
Image icon trobada.jpg28.24 KB

Relacionats

Notícia

Els ajuntaments i el Consell Comarcal del Garraf valoren molt positivament el treball conjunt en l’àmbit del medi ambient

Article

Els establiments col·laboradors del Carnaval de Vilanova posen a la venda 60 tones d'EcoCaramel, a 3,5 € el quilo. L'objectiu és que el 70% dels caramels que es llencin per Les Comparses siguin ecològics.​

Notícia

Arrenca la campanya ‘Arrels de la terra’ a Cubelles per protegir el patrimoni agrícola i natural del territori.

Butlletí