La plataforma de veïns Aire Net denuncia la incineradora de Sant Adrià de Besòs

27/02/2018 - 11:21

Aire Net va néixer fa uns mesos per denunciar les males olors i la contaminació -amb xifres elevades de partícules cancerígenes- que, assegura, pateixen els veïns.


 

Categories: 

Relacionats

Notícia

Barcelona, París, Berlín, Roma, Brussel·les i Lisboa signen una declaració conjunta per reclamar a la Comissió Europea més mesures contra la contaminació, amb una acció més decidida d’Europa per acompanyar els esforços de les ciutats, així com mantenir el calendari i el rumb de la norma Euro 7.

Notícia

L'Àrea Metropolitana de Barcelona inicia el tràmit per recórrer la sentència al Tribunal Suprem i protegir la creació, aplicació i vigència de la ZBE Rondes BCN

Notícia

El ministeri públic acusa el regidor de l'Ajuntament de Barcelona i president de TERSA, Eloi Badia, i el cap d'explotació de la companyia

Butlletí