Concurs 'Estalvio energia'

Font: Diputació de Tarragona

22/06/2020 - 18:03

Amb motiu de la Setmana de l'Energia 2020, la Diputació de Tarragona organitza un concurs a les xarxes socials per a afavorir la conscienciació de la societat davant la necessitat d’una nova cultura energètica basada en l’estalvi energètic i el foment de les energies renovables.

Condicions i bases generals

Temàtica del sorteig

Del 22 al 28 de juny se celebra la Setmana de l’Energia 2020, coincidint amb la Setmana Europea de l’Energia Sostenible, amb l'objectiu de sensibilitzar la societat en relació al canvi de model energètic en el qual hem d'avançar.

Sota el lema «#EstalvioEnergia» i en el marc de la Setmana de l’Energia, la Diputació de Tarragona vol promoure a través de les xarxes socials hàbits, consells i idees per estalviar energia en el dia a dia. Per això, convida a la ciutadania a compartir les seves propostes a través de Facebook, Twitter i Instagram.

A Catalunya, la Setmana de l'Energia està organitzada per l'Institut Català d’Energia, la Diputació de Tarragona, la Diputació de Barcelona, la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, l’Àrea Metropolitana de Barcelona, la Diputació de Girona, el Centre d’Iniciatives Locals per al Medi Ambient de les comarques de Girona (CILMA) i la Diputació de Lleida i compta amb l'adhesió i la col·laboració d'Ajuntaments i entitats d’arreu de Catalunya.

Premis

El premi consisteix en un lot d’ampolles dels olis d’oliva verge extra premiats en la darrera edició dels Premis CDO (guardons als millors olis de les denominacions d’origen protegides de la demarcació de Tarragona).

En total hi ha tres premis, un per a cada mitjà social on es realitza la campanya (Facebook, Twitter i Instagram). Cada un dels premis se sortejarà entre els participants de cada plataforma.

Legitimació de participació

Podrà participar en el present concurs qualsevol persona física, major de 14 anys, que compleixi les següents condicions:

  • A Facebook. En la publicació sobre el sorteig que hi haurà destacada en el perfil de la Diputació de Tarragona a Facebook mentre duri el concurs, la persona participant haurà d’afegir un comentari que contingui la següent informació:
    • Hàbit, consell o proposta per estalviar energia en la vida diària.
       
  • A Twitter. La persona participant haurà de fer un tuit des del seu perfil personal en el qual haurà d’incloure:
    • Hàbit, consell o proposta per estalviar energia en la vida diària.
    • Les etiquetes #EstalvioEnergia #SetmanaEnergia2020
    • I citar el perfil de la Diputació a Twitter: @dipta_cat
  • A Instagram. La persona participant haurà de fer una publicació des del seu perfil personal en la qual haurà d’incloure:
    • Hàbit, consell o proposta per estalviar energia en la vida diària.
    • Les etiquetes #EstalvioEnergia #SetmanaEnergia2020
    • I citar el perfil de la Diputació a Instagram: @dipta_ca                                                                                                                                                          (La imatge de la publicació és lliure.) També podrà participar a través d’un simple comentari en la publicació sobre el sorteig que hi haurà al perfil de la Diputació de Tarragona a Instagram, indicant un hàbit, consell o proposta per estalviar energia en la vida diària.
  • Termini

    El termini de participació en el present sorteig comença el 15 de juny de 2020, a les 00:00 hores, i finalitza el 28 de juny de 2020, a les 23:59 hores.

    Selecció dels guanyadors

    La selecció dels guanyadors es farà de manera automàtica i aleatòria mitjançant una aplicació informàtica. Membres de les unitats de Comunicació i de Medi Ambient de la Diputació de Tarragona seran els encarregats de recollir les propostes en cada mitjà social, a mesura que aquestes es vagin produint.

    Promotor

    La Diputació de Tarragona, amb domicili al passeig de Sant Antoni, 100, 43003 Tarragona i NIF P4300000I promou el sorteig «#EstalvioEnergia #SetmanaEnergia2020».

    La finalitat del sorteig és afavorir la conscienciació de la societat davant la necessitat d’una nova cultura energètica basada en l’estalvi energètic i el foment de les energies renovables.

    En el sorteig hi podran participar totes les persones físiques que compleixin les condicions establertes en aquestes bases. Facebook, Twitter i Instagram no accepten ni avalen ni administren de cap manera la promoció.

    Les presents bases estaran disponibles per als participants a la pàgina www.dipta.cat/ca/xarxes-socials

    Condicions

  • Les publicacions participants que incompleixin les bases establertes, o que, fins i tot complint-les, puguin vulnerar drets personals, resultar ofensives, inoportunes o discriminatòries seran desqualificades. Queda reservat a la Diputació de Tarragona el dret de denunciar i demanar l'eliminació de la proposta.
  • La inscripció al concurs implica que el participant tingui un compte personal en el mitjà social en el qual vol participar (Facebook, Twitter o Instagam) i que respecti les condicions establertes en cada cas (Condicions de Facebook: https://www.facebook.com/legal/terms | Condicions de Twitter: https://twitter.com/es/tos | Condicions d’Instagram: https://help.instagram.com/478745558852511).
  • Cada participant podrà fer tantes aportacions com vulgui.
  • No s'acceptaran publicacions realitzades fora de les dates establertes a les condicions particulars del sorteig.
  • Les opcions de configuració de privacitat dels perfils personals en els diversos mitjans socials poden condicionar la visibilitat de les publicacions i comentaris per part de la Diputació i, per tant, la seva inclusió en el sorteig.
  • El fet que l’aportació feta per un usuari tingui molts «m'agrada» o comentaris, no implicarà més possibilitats de guanyar.
  • Els premis estan limitats a un premi per persona participant. Un participant que guanyi un premi en el sorteig corresponent a un dels mitjans socials de la promoció no podrà optar a un segon premi en el sorteig corresponent a un altre mitjà social.
  • Els participants del sorteig autoritzen la Diputació de Tarragona a compartir al seu lloc web www.dipta.cat i als seus perfils a les xarxes socials les publicacions participants del sorteig, anomenant-ne el nom de l’autor en cada cas.
  • Els guanyadors consenten que la Diputació de Tarragona pugui utilitzar amb fins publicitaris el seu nom i publicació en el material promocional relacionat amb aquesta campanya.
  • L'acceptació del premi per part dels guanyadors suposa facilitar les dades que s'estimin necessàries per tal que la Diputació de Tarragona els pugui contactar. Aquestes dades han d'incloure el nom complet, DNI i correu electrònic o número de telèfon.
  • La participació en la present promoció suposa l'acceptació íntegra de les presents bases i la submissió expressa de les decisions interpretatives que de les mateixes efectuï la Diputació de Tarragona.
  • Protecció de dades de caràcter personal

    Els participants accepten, mitjançant la seva participació en el concurs, que els continguts i comentaris que siguin publicats a les xarxes socials puguin ser compartits amb la resta d'usuaris. La participació en un concurs d'aquesta naturalesa suposa l'acceptació de les normes del mitjà social a través del qual es participa (Facebook, Twitter o Instagram). No és necessari cap registre previ, ni la Diputació de Tarragona recollirà cap dada d'inscripció, ja que la participació és pública. Exclusivament per l'operativa del lliurament del premi és necessària la recollida de dades personals del guanyador que seran tractades d'acord amb la normativa en matèria de protecció de dades en els termes i condicions expressats en la política de tractament de dades.

    Drets d’imatge

    Els participants autoritzen que el seu nom d'usuari i les fotografies remeses puguin ser publicades al web de la Diputació de Tarragona, en qualsevol dels canals oficials de comunicació de la Diputació i a les xarxes socials (Facebook, Instagram, Twitter, etc.) en les quals tingui presència, sempre mantenint l'autoria de les imatges.

    En el cas que les publicacions guanyadores hi apareguin fotografies amb menors d'edat, els seus autors es comprometen a aportar un document d'autorització de cessió de drets d'imatge signat per la mare, el pare o tutor legal del menor.

    Es fa menció expressa al fet que Facebook, Twitter i Instagram no patrocinen, avalen, ni administren de cap manera aquesta promoció, ni estan associats a ella.

    Acceptació de bases

    La participació en la present promoció suposa l'acceptació íntegra de les presents bases i la submissió expressa de les decisions interpretatives que de les mateixes efectuï la Diputació de Tarragona.

 

Categories: 
Etiquetes: 

Relacionats

Article

Testimonis d’experiències locals i participació oberta al públic  en una nova edició del pòdcast “La Crida” de la mà de l’Aula Ambiental del districte de Sant Andreu.

Article

L’Institut Català d’Energia ha llançat una campanya per fomentar l’ús responsable i eficient dels aparells de climatització durant els mesos d’estiu. Sota el lema ‘Aquest estiu, no llencis l’energia’, la iniciativa pretén recordar les mesures i alternatives que tenim a l’abast per superar les jornades més caloroses amb el màxim confort tèrmic sense malbaratar energia ni diners.

Article

Dia del sol: campanya de l'Associació de Municipis per l'Energia Públic (AMEP) i l'Aliança per l'Autoconsum per fomentar l'autoconsum d'energia solar.

Butlletí