Recuina, repensa i no llencis res

diumenge, 14 febrer, 2016 - 19:42
La Fàbrica del Sòl
Geolocation

Aliments de proximitat i de temporada, avantatges a la nostra cuina de cada dia.

Descobrirem els motius i els mecanismes per evitar el malbaratament alimentari a casa nostra.

Taller de consum responsable per reduir les deixalles que generem a la llar.

 

Observacions: 

Activitat sense barreres arquitectòniques

L'activitat té una durada de 2 h.

Nombre recomanat de participants: 20-25
Cal un mínim de 10 persones per a realitzar l’activitat.

Cap reserva és vàlida sense la confirmació del personal de La Fàbrica del Sol. El dia i l’hora s’assignen segons les demandes dels grups interessats, estrictament per ordre d’arribada. La reserva està sotmesa al calendari d’ocupació del centre.

Les anul·lacions s’han d’informar amb un mínim de 48 h d’antelació.

Les activitats són en català.

Organitzador: 
La Fàbrica del Sol

Relacionats

Article

Mercabarna torna a convocar els Premis Paco Muñoz per destacar les iniciatives més rellevants sobre l'aprofitament d'aliments. Els premis van dirigits a productors, empreses majoristes, detallistes, emprenedors, cooperatives i entitats de caràcter social que hagin implantat projectes de reducció del malbaratament d'aliments

Notícia

El Departament d'Acció Climàtica de la Generalitat de Catalunya ha publicat una nova guia sectorial per ajudar els menjadors escolars a prevenir el malbaratament alimentari.

Notícia

Des de l'arribada de 'Too Good To Go', ja són 38 comerços adherits que venen paquets d'aliments a un preu reduït que si no es llançarien a la brossa

Butlletí